piątek, 20 czerwca 2014

Moja miłość Lidia

 

... nowy nabytek. Lepszy model. Szycie to moja pasja. Od zawsze lubiłam i chciałam to robić, mimo że moja droga zawodowa nie poszła w tym kierunku. 
Od małej dziewczynki szyłam już ubranka dla moich "Barbie" maciupeńkie sukieneczki, spodeneczki a nawet majteczki :) 



teraz czas dla mnie.... szyję bo lubię.. wieczorami jak dzieci zasną

a że nie mam teoretycznych podstaw szycia ? jakie to ma znaczenie... kiedy najlepsze projekty powstają z głowy ...

pomysły same się rodzą- ja je tylko realizuję :) 

stary Singer maminy jeszcze- zastąpił lepszy model 

Łucznik Lidia 2016


długo szukałam, czytałam i konsultowałam... 
a zauroczyła mnie swoim desingiem 

Najważniejsza funkcja : 24 ściegi :)

Pozostałe funkcje:

  • Stebnowanie ściegiem prostym
  • Wykańczanie brzegów - ściegiem krytym, ściegami owerlokowymi,
  • Niewidoczne podszywanie brzegów - ściegiem krytym
  • Wszywanie zamków błyskawicznych - ściegiem krytym
  • Wszywanie gumy, reperacje, wzmocnienia tkaniny, szycie bielizny - ściegiem elastycznym wielościegowym
  • Szycie materiałów elastycznych - ściegiem prostym potrójnym
  • Obrębianie i zszywanie tkaniny - ściegiem owerlokowym
  • Obrębianie i zszywanie tkaniny - ściegiem obrzucającym ukośnym
  • Ścieg gałązkowy - idealny do haftowania czy pikowania
  • Ścieg satynowy (zagęszczony zyg zag) - szycie dekoracyjne
  • Szycie materiałów - od delikatnych (tiul, szyfon koronka, żorżeta) po średnio ciężkie (cienki sztruks, tweed, płótno) - przy odpowiednim doborze igieł i nici
  • Wysięg ułatwia szycie mankietów, nogawek, kapeluszy
  • Możliwość pikowania, haftowania, przyszywania aplikacji itp.
  • Funkcje: przyszywania guzików
  • Wysokie podnoszenie stopki pozwala na szycie kilku warstw materiału
  • Możliwość zastosowania podwójnej igły - szycie dekoracyjne
  • Funkcja szycia wstecznego
  • Płynna regulacja prędkości szycia
  • Płynna regulacja długości ściegu
  • Nawijanie nici na dolną szpuleczkę z automatycznym wyłączaniem systemu nawijania po napełnieniu szpuleczki
  • Chwytacz wahadłowy
Teraz pozostało mi testowanie. Choć już pierwszy egzemplarz wyszedł spod igły. 



Miłego popołudnia 








5 komentarzy:

  1. Przystanęłam dziś sobie w Mega Awansie przy półce, na której właśnie stała sobie owa Lidia. Śliczna taka! Tak mnie zauroczyła wyglądem właśnie, że oto postanowiłam zakupić sobie taką Lidzię w niedalekiej przyszłości. Pomimo iż szycie moją pasją nie jest :) co nie znaczy, że szyć nie umiem, bo potrafię: a to firankę podwinąć, spodzień, zameczek wszyć... zawsze już coś, nie musiałabym latać po krawcowych :) Pochwal się kiedyś, co tam spod Twych rąk wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocnego i szybkiego zakupu życzę- bo warto nawet dla małych przeróbek. Spod igły już dużo mego wyszło :) Lidia dziś zadebiutowała i powstała tak oto czarna pikowana spódniczka :D na me oczywiści krągłości,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rajuśku, takim talentem trza ze światem się dzielić! No, nie bądź taka :p

      Usuń
  3. Czaję się na nią....ale czy przeszyje jeans? U mnie konieczne to bo ciągle skracam spodnie....Będę wdzięczna za odpowiedz. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. 55 year-old Assistant Media Planner Danny Pedracci, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like "Out of Towners, The" and Bird watching. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari 166 MM Barchetta. czytaj tutaj

    OdpowiedzUsuń