wtorek, 17 czerwca 2014

Blogerka ???

no więc stało się,  zbierałam się do założenia bloga 9 miesięcy. Tak dokładnie.. całe 9 miesięcy i nie był to czas kiedy byłam w ciąży. 

Od zawsze odkąd pamiętam chciałam blogować- powiązać to z moją pasją, zainteresowaniami i Jestem.  Monika ma Bloga. 

Moje zainteresowania krągłą nitką szyte- od zawsze mnie pociągały. Czyli stylizacje, publikacje... takie tam projekciki, jak już sobie coś w tej mojej główce ułożyłam, to nie było zmiłuj- żeby nie dopiąć swego. 

Pierwsze próby moich stylizacji powstawały na portalu szafa.pl- no ale to nie blog. Mimo, że wystawione na publiczny osąd- to nie było blogowanie.  Najbardziej ceniona krytyka -krytyka konstruktywna. A tam tylko jad...

"Zazdrość to jeden z objawów niewiary w samego siebie."
Alfred Aleksander Konar
 


to doskonałe podsumowanie portalu. Po modowej porażce- przyszedł czas na nowe możliwości. 

Blogowanie :) 

Małe HandMadeLove po godzinach. Jako mama na pełnym etacie z nadgodzinami i to wszystko 3 razy wzięte. Musiałam zrobić coś dla siebie. 

Blogowanie czas zacząć. 

Będzie tu o modzie i pogodzie,
O dzieciach i o dietach. 
Fotki, plotki i błahostki. 
A gdy już nudą powieje
Obiecuję, że nie zwieję
Wasze wszystkie komentarze przewertuję
i od nowa pobloguję. 

8 komentarzy:

  1. Życzę przyjemnego blogowania, dającego prawdziwą frajdę. Życzę samych życzliwych czytelników, bez zbędnego trollowania! Też czasu życzę na blogowanie, albowiem sama wielomatką jestem i wiem, jak to z tym czasem bywa ;) A takie miłe i sympatyczne blogowanie wciąga bardzo, uważaj;)))
    Witaj!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jako wielomatka czasu mam aż zanadto ;)

      Usuń
    2. a to heca, że też można czasu więcej, niżby należało mieć! ;-)

      Usuń
  2. Witam w gronie blogierek!! Sama dopiero od niedawna..ale warto!! ja mam radoche i "pamietnik" na starosc!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooooooooo, i jest "moja" - nasza już ;) - droga Luxusowa!!!

      Tak więc grono czytaczek wzrasta... :))))

      Usuń
    2. Lux, dziękuje że zawitałaś w moje skromne progi. Rozkręcam się powoli- a i milej jak ktoś to docenia :D

      Usuń
  3. Super fajnie ze powstał blog :-). Będę stalą czytelniczka :-). Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i zapraszam częściej Dominika

    OdpowiedzUsuń